Subject: Teabenõude edastamine
From: "SiM info" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Apr 2024 17:36:55 +0300

Justiitsministeerium

reg nr 2-1/268-2

Edastame kuuluvusega.

Arvestades küsimuste ringi, kuulub vastamine Justiitsministeeriumi 
haldusalasse.

Lugupidamisega

Õigusosakond

Siseministeerium

From: Einar Eiland <[email-masked]>
Sent: Sunday, April 7, 2024 4:03 PM
To: Lauri Läänemets <[email-masked]>; SiM info 
<[email-masked]>
Subject: Teabenõue Siseminister Lauri Läänemetsale - seoses sunniviisilise 
töö kaotamise konventsiooni põhimõtetega.

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Teabenõue Siseminister Lauri Läänemetsale - seoses sunniviisilise töö 
kaotamise konventsiooni põhimõtetega.

Kas riigiasutused ja muud riiklikud instantsid peavad ettevõtete, 
kodanikeühenduste ja eraisikutega suhtluses lähtuma intellektuaalse omandi 
kaitse seadusest?

Kas riigiasutused ja muud riiklikud instantsid peavad ettevõtete, 
kodanikeühenduste ja eraisikutega suhtluses lähtuma autorikaitse seaduse 
põhimõtetes?

Kas riigiasutused, muud riiklikud instantsid ja ametnikud peavad ettevõtete, 
kodanikeühenduste ja eraisikutega suhtluses lähtuma sunniviisilise töö 
kaotamise konventsiooni põhimõtetest,  mille kohaselt iga Rahvusvahelise 
Tööorganisatsiooni liige, kes ratifitseerib käesoleva konventsiooni, võtab 
enesele kohustuse keelustada kohustuslik või sunniviisiline töö ja mitte 
kasutada seda mistahes vormis?

Einar Eiland

Elukeskkonna ja Rahvastikuarengu Selts

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

tel. 53785486